Klantenservice
Voor informatie of vragen over de Fristads producten kunt u op werkdagen van 08:30 uur tot 17:00 uur contact opnemen met onze klantenservice. Telefoonnummer 026 - 472 00 44. Zij helpen u graag verder! Uiteraard kunt u ook mailen naar info@finstral.nl
Veilig en betrouwbaar winkelen op internet
Wij zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 2700 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.
Herroepingsrecht
Bij aankoop van onze producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Wij verwijzen u hierbij verder naar artikel 6 herroepingsrecht uit de door ons gehanteerde Algemene Voorwaarden Webshop Keurmerk. Bij eventuele herroeping kunt u gebruik maken van ons modelformulier (pdf). Na ontbinding van de overeenkomst zal het betaalde bedrag binnen 14 dagen worden terugbetaald.
Retourenbeleid
Indien u iets terug stuurt, volg dan deze stappen;
- Stuur een e-mail naar info@finstral.nl, zodat wij uw zending verwachten.
Voor informatie of vragen over de Fristads producten kunt u op werkdagen van 08:30 uur tot 17:00 uur contact opnemen met onze klantenservice. Telefoonnummer 026 - 472 00 44. Zij helpen u graag verder! Uiteraard kunt u ook mailen naar info@finstral.nl
Veilig en betrouwbaar winkelen op internet
Wij zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 2700 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.
Herroepingsrecht
Bij aankoop van onze producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Wij verwijzen u hierbij verder naar artikel 6 herroepingsrecht uit de door ons gehanteerde Algemene Voorwaarden Webshop Keurmerk. Bij eventuele herroeping kunt u gebruik maken van ons modelformulier (pdf). Na ontbinding van de overeenkomst zal het betaalde bedrag binnen 14 dagen worden terugbetaald.
Retourenbeleid
Indien u iets terug stuurt, volg dan deze stappen;
- Stuur een e-mail naar info@finstral.nl, zodat wij uw zending verwachten.
- Vermeld in het onderwerp van uw e-mail het ordernummer en eventueel de reden van retour;
- Verpak, indien mogelijk in originele verpakking, de ongedragen en onbeschadigde artikelen;
- Graag pakbon/factuur in de retourzending bijsluiten;
- Adresseer de zending aan Finstral Group B.V. Hooiland 8, 6666 MJ Heteren;
- De kosten voor de retourzending zijn voor rekening koper (bewaar uw verzendbewijs!);
- Andere maten en/of artikelen kunt u apart weer via onze webshop ingegeven.
Finstral Group B.V. vergoedt alle betalingen van de klant, inclusief eventuele leveringskosten (geen retourkosten voor België) door Finstral Group B.V. in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Finstral Group B.V aanbiedt het product zelf af te halen, mag Finstral Group B.V. wachten met terugbetalen tot Finstral Group B.V. het product heeft ontvangen of tot de klant aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Finstral Group B.V. gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de klant heeft gebruikt, tenzij de klant instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.
Klachtenprocedure
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@finstral.nl Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
- Verpak, indien mogelijk in originele verpakking, de ongedragen en onbeschadigde artikelen;
- Graag pakbon/factuur in de retourzending bijsluiten;
- Adresseer de zending aan Finstral Group B.V. Hooiland 8, 6666 MJ Heteren;
- De kosten voor de retourzending zijn voor rekening koper (bewaar uw verzendbewijs!);
- Andere maten en/of artikelen kunt u apart weer via onze webshop ingegeven.
Finstral Group B.V. vergoedt alle betalingen van de klant, inclusief eventuele leveringskosten (geen retourkosten voor België) door Finstral Group B.V. in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Finstral Group B.V aanbiedt het product zelf af te halen, mag Finstral Group B.V. wachten met terugbetalen tot Finstral Group B.V. het product heeft ontvangen of tot de klant aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Finstral Group B.V. gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de klant heeft gebruikt, tenzij de klant instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.
Klachtenprocedure
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@finstral.nl Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.